27/04/2024

Wat inmiddels een traditie is geworden, zal ook dit jaar de Lionsclub Zutphen op de grootste en mooiste Koningsdagmarkt in de regio vertegenwoordigd zijn. Pal voor de winkel van Lionslid Marco van Stenis worden vanaf 8 uur ’s morgens broodjes knakworst verkocht. Vorig jaar taakte de ingekochte voorraad ruim voor sluiting van de markt uitverkocht en werd weer een substantieel bedrag van rond de 1000 euro opgehaald voor goede doelen in onze gemeente.

Naast de knakworstverkoop is een tweede doelstelling de naamsbekendheid van de Lionsclubs vergroten en uitkijken naar potentiële nieuwe leden. Er worden elk jaar wel enkele interessante, nieuwe contacten gelegd. Maar je hoeft bij interesse niet te wachten op de volgende Koningsdag om contact te leggen; dat kan ook via de website en daarop vermelde contactgegevens.